FAQ

Aby rozpocząć współpracę zarejestruj się na naszej stronie otrzymać login i hasło do Systemu Conso lub skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji o warunkach współpracy.
Tak, System Conso jest narzędziem bezpłatnym i Partner nie ponosi żadnych kosztów związanych z jego użytkowaniem.
Tak, to Partner decyduje o tym ilu użytkowników ma zostać utworzonych do jednego wygenerowanego dostępu.
Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres hotel@conso.pl
Opis i zdjęcia hotelu można wysłać do Klienta bezpośrednio przez System, który umożliwia wysłanie e-maila z linkiem do oferty, a nawet pozwala na udostępnienie wybranego hotelu na Facebooku, Twitterze.
W przypadku jakichkolwiek zmian, prosimy o przesłanie maila na hotel@conso.pl – nasz Dział Rezerwacji dokona zmian, jeżeli tylko będzie taka możliwość.
Do jednej rezerwacji można zarezerwować maksymalnie pięć pokoi.
Rezerwacje należy opłacić kartą płatniczą najpóźniej przed terminem bezpłatnej anulacji poprzez wybranie opcji zapłać później „pay later” lub w momencie jej zakładania „pay now with eCard”. Dla rezerwacji bezzwrotnych w momencie ich zakładania, opcja „pay later” będzie niedostępna.
Faktury wystawiane są w każdy poniedziałek, a następnie przesyłane mailowo na adres wskazany w momencie rejestracji.